#include // Úloha 26-Z4-6 Překreslení obrázku // Vstup: Velikost štětce (K), počet řádků (R), počet sloupců (S), obrázek (tečka znamená bílá barva, # černá) // Příklad vstupu: // 2 // 4 6 // #..### // #####. // .####. // ..###. #define MAX_R 1000 #define MAX_S 1000 int K, R, S; int obrazek[MAX_R+1][MAX_S+1]; int min(int a, int b, int c) { if (a 0) obrazek[r][s] = min(cti_obrazek(r-1,s-1), cti_obrazek(r-1,s), cti_obrazek(r,s-1)) + 1; } } printf("Velikosti největších čtverců:\n"); nakresli_obrazek(); // zahození hodnot menších než K for (r=0; r=0; r--) { for (s=S-1; s>=0; s--) { if (obrazek[r][s] > 0) { pocet_obarvitelnych++; if (r>0 && s>0 && obrazek[r-1][s-1]0 && obrazek[r-1][s]0 && obrazek[r][s-1]