Simulátor počítače k úloze Golfový turnaj. Můžete si přečíst popis programovacího jazyka.
Když zadáte program a jeho vstup (počáteční stav zásobníku), dozvíte se výstup (výsledný stav zásobníku). Také si můžete nechat odkrokovat prvních 1000 instrukcí.
Výstup
Krokování: #
kolikátý_krok @
pozice_v_programu '
instrukce'
[
stav zásobníku před provedením]
.
#1 @0 '0' []
#2 @11 'w' [0]
Podmínka (
#3 @2 '1' [0]
#4 @3 'a' [0 1]
#5 @4 'd' [1]
#6 @5 '6' [1 1]
#7 @6 'l' [1 1 6]
#8 @7 ')' [1 1]
)
Tělo (
#9 @9 'd' [1]
#10 @10 ')' [1 1]
)
Podmínka (
#11 @2 '1' [1 1]
#12 @3 'a' [1 1 1]
#13 @4 'd' [1 2]
#14 @5 '6' [1 2 2]
#15 @6 'l' [1 2 2 6]
#16 @7 ')' [1 2 1]
)
Tělo (
#17 @9 'd' [1 2]
#18 @10 ')' [1 2 2]
)
Podmínka (
#19 @2 '1' [1 2 2]
#20 @3 'a' [1 2 2 1]
#21 @4 'd' [1 2 3]
#22 @5 '6' [1 2 3 3]
#23 @6 'l' [1 2 3 3 6]
#24 @7 ')' [1 2 3 1]
)
Tělo (
#25 @9 'd' [1 2 3]
#26 @10 ')' [1 2 3 3]
)
Podmínka (
#27 @2 '1' [1 2 3 3]
#28 @3 'a' [1 2 3 3 1]
#29 @4 'd' [1 2 3 4]
#30 @5 '6' [1 2 3 4 4]
#31 @6 'l' [1 2 3 4 4 6]
#32 @7 ')' [1 2 3 4 1]
)
Tělo (
#33 @9 'd' [1 2 3 4]
#34 @10 ')' [1 2 3 4 4]
)
Podmínka (
#35 @2 '1' [1 2 3 4 4]
#36 @3 'a' [1 2 3 4 4 1]
#37 @4 'd' [1 2 3 4 5]
#38 @5 '6' [1 2 3 4 5 5]
#39 @6 'l' [1 2 3 4 5 5 6]
#40 @7 ')' [1 2 3 4 5 1]
)
Tělo (
#41 @9 'd' [1 2 3 4 5]
#42 @10 ')' [1 2 3 4 5 5]
)
Podmínka (
#43 @2 '1' [1 2 3 4 5 5]
#44 @3 'a' [1 2 3 4 5 5 1]
#45 @4 'd' [1 2 3 4 5 6]
#46 @5 '6' [1 2 3 4 5 6 6]
#47 @6 'l' [1 2 3 4 5 6 6 6]
#48 @7 ')' [1 2 3 4 5 6 0]
)
#49 @12 END [1 2 3 4 5 6]
1 2 3 4 5 6