Profil řešitele

Některé informace v profilech jsou dostupné jenom pro účastníky semináře. Jestli jsi řešitel a chceš vidět všechno, přihlas se.

Jan Tománek
Jan Tománek Organizátor.

KSP-H:

Celkem nasbíraných bodů: 180.4 Z toho započítaných bodů: 161.1 Celkem odevzdaných sérií: 4

KSP-Z:

Celkem nasbíraných bodů: 224 Celkem odevzdaných sérií: 4

Odevzdaná řešení:

27. ročník 26. ročník
KSP-H – 1. sérieΣ = 52.2
27-1-1: Zasedací pořádek 8.00 → 8.00 (z 8)
27-1-2: Zbrojní sklad 2.00 → 3.20 (z 9)
27-1-3: Letecké koridory 10.00 → 10.00 (z 10)
27-1-4: Head-up display 10.00 → 10.00 (z 10)
27-1-5: Napájení přístrojů 10.00 → 10.00 (z 10)
27-1-6: Přistávací světla 8.00 → 9.60 (z 12)
27-1-7: Učíme se s UNIXem 11.40 → 12.60 (z 14)
KSP-H – 2. sérieΣ = 49.5
27-2-1: Systém Patriot 5.00 → 6.20 (z 9)
27-2-2: Prohledávání budov 10.00 → 10.00 (z 10)
27-2-3: Průjezd jeřábu 4.00 → 5.30 (z 10)
27-2-5: Nejdelší příkaz 12.00 → 12.00 (z 12)
27-2-6: Testování odezvy 12.00 → 12.80 (z 14)
27-2-7: Shellové skripty 7.00 → 8.50 (z 12)
KSP-H – 3. sérieΣ = 34.2
27-3-1: Plocha k přistání 10.00 → 11.10 (z 14)
27-3-2: Návrhy pro komisi 7.00 → 8.20 (z 12)
27-3-3: Výběr vysílačů 3.00 → 4.00 (z 13)
27-3-4: Doplňování energie 0.00 → 0.00 (z 12)
27-3-5: Komprese obrazu 5.00 → 5.00 (z 10)
27-3-6: Ukládání přepravek 5.00 → 5.90 (z 9)
27-3-7: UNIXové déjà vu 2.00 → 2.80 (z 15)
27. ročník 26. ročník
KSP-H – 5. sérieΣ = 25.2
26-5-1: Made in China 7.00 → 8.00 (z 9)
26-5-2: Cesta pralesem 7.00 → 8.00 (z 9)
26-5-6: Nejvyšší stavby 7.00 → 9.20 (z 12)
KSP-Z – 1. sérieΣ = 64
26-Z1-1: Kevin a magnety 8.00 → 8.00 (z 8)
26-Z1-2: Piškvorky 10.00 → 10.00 (z 10)
26-Z1-3: Zamilovaný dopis 10.00 → 10.00 (z 10)
26-Z1-4: Hroch v jezeře 12.00 → 12.00 (z 12)
26-Z1-5: Úkol z geometrie 12.00 → 12.00 (z 12)
26-Z1-6: Nezbední skřítci 12.00 → 12.00 (z 14)
KSP-Z – 2. sérieΣ = 66
26-Z2-1: Had z domina 8.00 → 8.00 (z 8)
26-Z2-2: SADO 10.00 → 10.00 (z 10)
26-Z2-3: Šifrovaná zpráva 10.00 → 10.00 (z 10)
26-Z2-4: Životně důležitá úloha 12.00 → 12.00 (z 12)
26-Z2-5: Nedopité skleničky 12.00 → 12.00 (z 12)
26-Z2-6: Čtecí hlavy 14.00 → 14.00 (z 14)
KSP-Z – 3. sérieΣ = 63
26-Z3-1: Zámky labyrintu 8.00 → 8.00 (z 8)
26-Z3-2: Čarodějova šifra 10.00 → 10.00 (z 10)
26-Z3-3: Hádanka 10.00 → 10.00 (z 10)
26-Z3-4: Tvar labyrintu 12.00 → 12.00 (z 12)
26-Z3-5: Ceny na střelnici 12.00 → 12.00 (z 12)
26-Z3-6: Horská dráha 11.00 → 11.00 (z 14)
KSP-Z – 4. sérieΣ = 31
26-Z4-1: Vražedná čísla 8.00 → 8.00 (z 8)
26-Z4-2: Sbírání vajíček 10.00 → 10.00 (z 10)
26-Z4-3: Hra Othello 1.00 → 1.00 (z 10)
26-Z4-4: Hlídači v labyrintu 12.00 → 12.00 (z 12)