Profil řešitele

Některé informace v profilech jsou dostupné jenom pro účastníky semináře. Jestli jsi řešitel a chceš vidět všechno, přihlas se.

Michal Töpfer
Michal Töpfer

KSP-H:

Celkem nasbíraných bodů: 268.5 Z toho započítaných bodů: 260.4 Celkem odevzdaných sérií: 11

KSP-Z:

Celkem nasbíraných bodů: 275 Celkem odevzdaných sérií: 7

Odevzdaná řešení:

KSP-H – 1. sérieΣ = 6.6
29-1-1: Připálené placky 5.00 → 4.00 (z 8)
29-1-7: Stromy kolem nás 4.00 → 2.60 (z 15)
KSP-H – 1. sérieΣ = 32.2
28-1-3: Bourání komínu I 7.00 → 7.80 (z 12)
28-1-5: Likvidace plísně 1.00 → 1.00 (z 10)
28-1-6: Úloha z ovladače 6.00 → 6.80 (z 12)
28-1-7: Vyříznutý kus mříže 5.00 → 5.70 (z 10)
28-1-8: Programování podle Darwina 10.00 → 10.90 (z 15)
KSP-H – 2. sérieΣ = 16.3
28-2-2: Řazení knih 4.00 → 4.30 (z 8)
28-2-7: Otevření kufříku 5.00 → 5.40 (z 10)
28-2-8: Genetika vs. procházení krajiny 6.00 → 6.60 (z 16)
KSP-H – 3. sérieΣ = 24
28-3-4: Katapulty 3.00 → 3.00 (z 11)
28-3-6: Počítání přeživších 11.00 → 11.00 (z 12)
28-3-8: Inteligence hejna 10.00 → 10.00 (z 15)
KSP-H – 4. sérieΣ = 11.6
28-4-3: Řazení životních hodnot 10.00 → 10.00 (z 10)
28-4-8: Strojové učení 2.00 → 1.60 (z 20)
KSP-H – 5. sérieΣ = 8
28-5-3: Trezor s alarmem 1.00 → 0.70 (z 10)
28-5-5: Kalibrace 7.00 → 7.00 (z 7)
28-5-8: Neuronové sítě 0.50 → 0.30 (z 14)
KSP-H – 1. sérieΣ = 50.6
27-1-1: Zasedací pořádek 7.00 → 7.60 (z 8)
27-1-2: Zbrojní sklad 9.00 → 9.00 (z 9)
27-1-3: Letecké koridory 2.00 → 3.70 (z 10)
27-1-4: Head-up display 3.00 → 3.00 (z 10)
27-1-5: Napájení přístrojů 10.00 → 10.00 (z 10)
27-1-6: Přistávací světla 9.00 → 10.70 (z 12)
27-1-7: Učíme se s UNIXem 12.20 → 13.30 (z 14)
KSP-H – 2. sérieΣ = 26.1
27-2-1: Systém Patriot 8.00 → 8.60 (z 9)
27-2-2: Prohledávání budov 4.00 → 6.00 (z 10)
27-2-5: Nejdelší příkaz 1.00 → 1.00 (z 12)
27-2-7: Shellové skripty 9.00 → 10.50 (z 12)
KSP-H – 3. sérieΣ = 19.6
27-3-1: Plocha k přistání 0.50 → 0.90 (z 14)
27-3-2: Návrhy pro komisi 2.00 → 3.30 (z 12)
27-3-5: Komprese obrazu 2.00 → 2.00 (z 10)
27-3-6: Ukládání přepravek 4.00 → 5.50 (z 9)
27-3-7: UNIXové déjà vu 5.50 → 7.90 (z 15)
KSP-H – 4. sérieΣ = 34.4
27-4-1: Zadávání úkolů 6.00 → 7.20 (z 10)
27-4-2: Čtverce v síti 7.00 → 8.30 (z 11)
27-4-3: Vysoké napětí 8.00 → 9.10 (z 11)
27-4-5: Večeře pro opraváře 0.00 → 0.00 (z 12)
27-4-7: Nástroj pro zpracování textu 8.00 → 9.80 (z 14)
KSP-H – 5. sérieΣ = 31
27-5-1: Šíření poplašné zprávy 4.00 → 5.00 (z 10)
27-5-2: Survivalisté 1.00 → 1.40 (z 12)
27-5-3: Čekání na poště 2.00 → 2.00 (z 9)
27-5-5: Kniha přání a stížností 6.00 → 7.20 (z 12)
27-5-6: Autobazar 9.00 → 9.30 (z 10)
27-5-7: Shellová automatizace 6.00 → 7.50 (z 15)
KSP-Z – 1. sérieΣ = 54
27-Z1-1: Na zastávce 8.00 → 8.00 (z 8)
27-Z1-2: Kalkulačka 10.00 → 10.00 (z 10)
27-Z1-3: Slovník T9 10.00 → 10.00 (z 10)
27-Z1-4: Lyžař 12.00 → 12.00 (z 12)
27-Z1-5: Cédéčko z koncertu 10.00 → 10.00 (z 12)
27-Z1-6: Žárovky 4.00 → 4.00 (z 14)
KSP-Z – 2. sérieΣ = 35
27-Z2-1: Závorky z cereálií 8.00 → 8.00 (z 8)
27-Z2-2: Hrnce od Horsta 10.00 → 10.00 (z 10)
27-Z2-3: Nápis na tričku 10.00 → 10.00 (z 10)
27-Z2-5: Hledání stromů 7.00 → 7.00 (z 12)
KSP-Z – 3. sérieΣ = 40
27-Z3-1: Kevin nabíječ, s.r.o. 8.00 → 8.00 (z 8)
27-Z3-2: Nedej vitagen 10.00 → 10.00 (z 10)
27-Z3-3: Superstromy 10.00 → 10.00 (z 10)
27-Z3-5: Dřevěná slacklajna 12.00 → 12.00 (z 12)
KSP-Z – 4. sérieΣ = 8
27-Z4-1: Záhada Pražského orloje 8.00 → 8.00 (z 8)
KSP-Z – 2. sérieΣ = 53
26-Z2-1: Had z domina 8.00 → 8.00 (z 8)
26-Z2-2: SADO 10.00 → 10.00 (z 10)
26-Z2-3: Šifrovaná zpráva 10.00 → 10.00 (z 10)
26-Z2-4: Životně důležitá úloha 12.00 → 12.00 (z 12)
26-Z2-5: Nedopité skleničky 7.00 → 7.00 (z 12)
26-Z2-6: Čtecí hlavy 6.00 → 6.00 (z 14)
KSP-Z – 3. sérieΣ = 35
26-Z3-1: Zámky labyrintu 8.00 → 8.00 (z 8)
26-Z3-2: Čarodějova šifra 10.00 → 10.00 (z 10)
26-Z3-3: Hádanka 10.00 → 10.00 (z 10)
26-Z3-4: Tvar labyrintu 1.00 → 1.00 (z 12)
26-Z3-5: Ceny na střelnici 2.00 → 2.00 (z 12)
26-Z3-6: Horská dráha 4.00 → 4.00 (z 14)
KSP-Z – 4. sérieΣ = 50
26-Z4-1: Vražedná čísla 6.00 → 6.00 (z 8)
26-Z4-2: Sbírání vajíček 10.00 → 10.00 (z 10)
26-Z4-3: Hra Othello 10.00 → 10.00 (z 10)
26-Z4-5: Podávání rukou 10.00 → 10.00 (z 12)
26-Z4-6: Překreslení obrázku 14.00 → 14.00 (z 14)