Profil řešitele
Některé informace v profilech jsou dostupné jenom pro účastníky semináře. Jestli jsi řešitel a chceš vidět všechno, přihlas se.
KSP-H:
Celkem nasbíraných bodů: 268.5 Z toho započítaných bodů: 260.4 Celkem odevzdaných sérií: 11KSP-Z:
Celkem nasbíraných bodů: 275 Celkem odevzdaných sérií: 7Odevzdaná řešení:
KSP-H – 1. série | Σ = 6.6 |
---|---|
29-1-1: Připálené placky | 5.00 → 4.00 (z 8) |
29-1-7: Stromy kolem nás | 4.00 → 2.60 (z 15) |
KSP-H – 1. série | Σ = 32.2 |
---|---|
28-1-3: Bourání komínu I | 7.00 → 7.80 (z 12) |
28-1-5: Likvidace plísně | 1.00 → 1.00 (z 10) |
28-1-6: Úloha z ovladače | 6.00 → 6.80 (z 12) |
28-1-7: Vyříznutý kus mříže | 5.00 → 5.70 (z 10) |
28-1-8: Programování podle Darwina | 10.00 → 10.90 (z 15) |
KSP-H – 2. série | Σ = 16.3 |
---|---|
28-2-2: Řazení knih | 4.00 → 4.30 (z 8) |
28-2-7: Otevření kufříku | 5.00 → 5.40 (z 10) |
28-2-8: Genetika vs. procházení krajiny | 6.00 → 6.60 (z 16) |
KSP-H – 3. série | Σ = 24 |
---|---|
28-3-4: Katapulty | 3.00 → 3.00 (z 11) |
28-3-6: Počítání přeživších | 11.00 → 11.00 (z 12) |
28-3-8: Inteligence hejna | 10.00 → 10.00 (z 15) |
KSP-H – 4. série | Σ = 11.6 |
---|---|
28-4-3: Řazení životních hodnot | 10.00 → 10.00 (z 10) |
28-4-8: Strojové učení | 2.00 → 1.60 (z 20) |
KSP-H – 5. série | Σ = 8 |
---|---|
28-5-3: Trezor s alarmem | 1.00 → 0.70 (z 10) |
28-5-5: Kalibrace | 7.00 → 7.00 (z 7) |
28-5-8: Neuronové sítě | 0.50 → 0.30 (z 14) |
KSP-H – 1. série | Σ = 50.6 |
---|---|
27-1-1: Zasedací pořádek | 7.00 → 7.60 (z 8) |
27-1-2: Zbrojní sklad | 9.00 → 9.00 (z 9) |
27-1-3: Letecké koridory | 2.00 → 3.70 (z 10) |
27-1-4: Head-up display | 3.00 → 3.00 (z 10) |
27-1-5: Napájení přístrojů | 10.00 → 10.00 (z 10) |
27-1-6: Přistávací světla | 9.00 → 10.70 (z 12) |
27-1-7: Učíme se s UNIXem | 12.20 → 13.30 (z 14) |
KSP-H – 2. série | Σ = 26.1 |
---|---|
27-2-1: Systém Patriot | 8.00 → 8.60 (z 9) |
27-2-2: Prohledávání budov | 4.00 → 6.00 (z 10) |
27-2-5: Nejdelší příkaz | 1.00 → 1.00 (z 12) |
27-2-7: Shellové skripty | 9.00 → 10.50 (z 12) |
KSP-H – 3. série | Σ = 19.6 |
---|---|
27-3-1: Plocha k přistání | 0.50 → 0.90 (z 14) |
27-3-2: Návrhy pro komisi | 2.00 → 3.30 (z 12) |
27-3-5: Komprese obrazu | 2.00 → 2.00 (z 10) |
27-3-6: Ukládání přepravek | 4.00 → 5.50 (z 9) |
27-3-7: UNIXové déjà vu | 5.50 → 7.90 (z 15) |
KSP-H – 4. série | Σ = 34.4 |
---|---|
27-4-1: Zadávání úkolů | 6.00 → 7.20 (z 10) |
27-4-2: Čtverce v síti | 7.00 → 8.30 (z 11) |
27-4-3: Vysoké napětí | 8.00 → 9.10 (z 11) |
27-4-5: Večeře pro opraváře | 0.00 → 0.00 (z 12) |
27-4-7: Nástroj pro zpracování textu | 8.00 → 9.80 (z 14) |
KSP-H – 5. série | Σ = 31 |
---|---|
27-5-1: Šíření poplašné zprávy | 4.00 → 5.00 (z 10) |
27-5-2: Survivalisté | 1.00 → 1.40 (z 12) |
27-5-3: Čekání na poště | 2.00 → 2.00 (z 9) |
27-5-5: Kniha přání a stížností | 6.00 → 7.20 (z 12) |
27-5-6: Autobazar | 9.00 → 9.30 (z 10) |
27-5-7: Shellová automatizace | 6.00 → 7.50 (z 15) |
KSP-Z – 1. série | Σ = 54 |
---|---|
27-Z1-1: Na zastávce | 8.00 (z 8) |
27-Z1-2: Kalkulačka | 10.00 (z 10) |
27-Z1-3: Slovník T9 | 10.00 (z 10) |
27-Z1-4: Lyžař | 12.00 (z 12) |
27-Z1-5: Cédéčko z koncertu | 10.00 (z 12) |
27-Z1-6: Žárovky | 4.00 (z 14) |
KSP-Z – 2. série | Σ = 35 |
---|---|
27-Z2-1: Závorky z cereálií | 8.00 (z 8) |
27-Z2-2: Hrnce od Horsta | 10.00 (z 10) |
27-Z2-3: Nápis na tričku | 10.00 (z 10) |
27-Z2-5: Hledání stromů | 7.00 (z 12) |
KSP-Z – 3. série | Σ = 40 |
---|---|
27-Z3-1: Kevin nabíječ, s.r.o. | 8.00 (z 8) |
27-Z3-2: Nedej vitagen | 10.00 (z 10) |
27-Z3-3: Superstromy | 10.00 (z 10) |
27-Z3-5: Dřevěná slacklajna | 12.00 (z 12) |
KSP-Z – 4. série | Σ = 8 |
---|---|
27-Z4-1: Záhada Pražského orloje | 8.00 (z 8) |
KSP-Z – 2. série | Σ = 53 |
---|---|
26-Z2-1: Had z domina | 8.00 (z 8) |
26-Z2-2: SADO | 10.00 (z 10) |
26-Z2-3: Šifrovaná zpráva | 10.00 (z 10) |
26-Z2-4: Životně důležitá úloha | 12.00 (z 12) |
26-Z2-5: Nedopité skleničky | 7.00 (z 12) |
26-Z2-6: Čtecí hlavy | 6.00 (z 14) |
KSP-Z – 3. série | Σ = 35 |
---|---|
26-Z3-1: Zámky labyrintu | 8.00 (z 8) |
26-Z3-2: Čarodějova šifra | 10.00 (z 10) |
26-Z3-3: Hádanka | 10.00 (z 10) |
26-Z3-4: Tvar labyrintu | 1.00 (z 12) |
26-Z3-5: Ceny na střelnici | 2.00 (z 12) |
26-Z3-6: Horská dráha | 4.00 (z 14) |
KSP-Z – 4. série | Σ = 50 |
---|---|
26-Z4-1: Vražedná čísla | 6.00 (z 8) |
26-Z4-2: Sbírání vajíček | 10.00 (z 10) |
26-Z4-3: Hra Othello | 10.00 (z 10) |
26-Z4-5: Podávání rukou | 10.00 (z 12) |
26-Z4-6: Překreslení obrázku | 14.00 (z 14) |