Podzimní soustředění KSP 2020
Pašování Kofoly – noční hororová GPS hra

V pondělní noci proběhla akce, kdy jsme díky spolupráci consiglieriho Jamese a novopečeného starosty Jordana získali přístup do blízkého vojenského areálu. Naším cílem bylo z něj odvézt uskladněnou zabavenou Kofolu, kterou bychom dále použili pro náš prohibiční byznys. Starosta zařídil, že příjezdová cesta nebude hlídána.

Rozdělili jsme se do malých úderných týmů, dostali jsme pokyny v obálce s rozkazem otevřít ji až na místě, a byli jsme postupně odvezeni do lesního vojenského objektu. Na místě jsme se ale dozvěděli, že byl vojskem vydán rozkaz k okamžité evakuaci celého objektu a varování: „V areálu se nacházejí tvorové. Podle rozkazu jsou smrtelně nebezpeční a velmi rychlí. Útěk není možností, ale možná se před nimi půjde schovat“. Přece ale nemůžeme vzdát naši šanci získat Kofolu…

Taktéž jsme nalezli podivné zařízení. Podle rozkazu je to detektor známek života. Prý se jedná o novou experimentální technologii, která by mohla pomoci vyhnout se tvorům. Snad bude dostatečně spolehlivá…

Ruční radar

Průběh

Mafiáni se rozdělili na skupinky po třech, které byly postupně převezeny do vojenského prostoru. Po otevření obálky se dozvěděli, že existuje webové rozhraní k detektoru života, které společně s GPS trackerem umožňuje sledovat známky života v okolí 150 metrů. Detektor bohužel ale nerozlišoval známky života monster a ostatních týmů. Detektor taktéž navigoval k dalším keškám s Kofolou, které byly potřeba vyzvednout.

Kešky

Detektor v každém okamžiku ukazoval čtyři další keše – tři lehké a jednu těžkou. Lehké byly na stromech, byly viditelné z dálky s reflexními prvky a počítaly se za jeden bod. Těžké taky měly reflexní prvky, ale bylo potřeba se více snažit při jejich hledání. Těžké kešky byly za body dva. Kešky na sobě měly kód, který se zadal do detektoru, tím byla keš označena za hotovou a automaticky se přidělila další keš stejné obtížnosti. V detektoru se taktéž pro některé keše zobrazovala nápověda.

Taktéž v terénu existovaly bonusové kešky, které měly být vidět kdykoliv na detektoru, ale kvůli chybě v kódu se nezobrazovaly, ani nešly odevzdat (ach, ty speciální případy…). Dvě z nich byly zvukové, jedna oříkávala kód hláskovací abecedou NATO. Ta druhá hrála atmosférickou hudbu a u zdroje hudby byl kód. Z logů jsme dodatečně dohledali, kdo se je pokusil odevzdat.

Níže na této stránce se nachází mapa, která ukazuje pozice všech keší v terénu.

Nestvůra

Monstra

V terénu se pohybovala monstra, která reagovala na světlo a hluk. Setkání s takovou nestvůrou bylo pro týmy smrtelné, pokud se nedokázal dostatečně dobře skrýt. Monstra naštěstí neměla příliš dobrý zrak a nepoužívala žádný dobrý zdroj světla, i tak se jim ale podařilo zabít dost týmů.

Tým, který umřel, byl detektorem odeslán do vězení, kde na něj čekal zapeklitý úkol: vyřešit Sudoku. Po vyřešení se tým oživil a dostal přidělenou novou sadu keší, které se mohl pokoušet hledat, teď už snad úspěšněji.

Výsledky

Dochovala se tabulka se získanými body jednotlivými týmy.

TýmBodyLehkých kešíTěžkých kešíBonusových kešíSmrtíPřeskočení
tmavomodra1885   
oranzova17841 1
ruzova1555 12
zelena12101 1 
svetlemodra952 2 
bila8321  
fialova85114 
zluta823  1
seda531 2 
cerna220 1

Mapa hry

Na mapě naleznete jednotlivé kešky. Pod mapou si pak můžete nechat zobrazit GPS záznamy jednotlivých týmů a monster, či si stáhnout odpovídající GPX soubory.