Podzimní soustředění KSP 2013
Velká noční hra
Jedním z magických hřebů soustředění byla i Velká noční hra, při níž se její účastnící museli potýkat s runovým jazykem, obcházet v terénu magické anomálie, runové totemy a programové stanoviště a na posledních zmíněných bylo navíc potřeba konstruovat z run fungující programy.
Cílem celé hry bylo získat co nejvíce magických bodů a programových bodů. První z nich šlo získávat za magické úkoly, druhé za úkoly programovací. Protože ale nelze programovat bez magie a naopak, tak se výsledné skóre počítalo jako ten menší z obou dosažených počtů bodů.
Základní výbava týmů
- Pravidla noční hry
- Popis jazyka run
- Mapa okolí a upřesnítka k mapě
Programová stanoviště
Na každém programovém stanovišti se nalézalo zadání programu a také prostor pro odkládání run použitých v tomto programu (každý runový papírek byl na jedno použití).
Všechna programová stanoviště si můžete stáhnout.
Jestli chcete vědět, jak náš robot fungoval, nebo třeba potřebujete spustit svůj úžasný runový program, podívejte se na repozitář MichalPokorny/magic na GitHubu.
Runové totemy
Na každém totemu byly přidělané 4 balíčky run, jeden v barvě každého týmu.
Všechny runové totemy si můžete také stáhnout.
Magické anomálie
U magických anomálie šly získat magické body. Zde vám přinášíme přehled stanovišť.
- Bažina Hluboká
- U tohoto stanoviště se nacházela UV lampa, kterou šlo posvítit na
prázdné místo na pravidlech, kde bylo UV fixou napsané heslo
Magické zaříkávadlo je Ignis Invisibilis
(což je latinsky "neviditelný oheň"). - Děsný krpál
- Šifrovací stanovitě, řešení šifer (zobrazí se při najetí):
- Inkantace 1:
mravkolev
- Inkantace 2:
sentimentalita
- Inkantace 3:
ultimatum
- Inkantace 4:
odpusteni
- Inkantace 1:
- Obratník Krabice
- Na blízkém místě popsaném v textu stanoviště se nacházel schovaný papírek s heslem.
- Pod kamenem
- Zde se v uzavřeném pouzdru nalézal telefon, a pokud jste s ním správně manipulovali (reagoval na okolní osvětlení), tak se na něm zjevil obrázek, který byl heslem.
- Parsova chyba
- Hledání jehly v kupce sena. A to skoro doslovně. Poblíž byla krabice plná odpadu ze skartovačky a v ní několik papírků nesoucích smysluplný text.
- V Maelströmu
- Odhadování a odměřování
- U nakousnutého jablka
- Skládání origami
- U tučňáka
- Kvíz
- Otázky a odpovědi (odpovědi se zobrazí při najetí):
- Kdy došlo k Probuzení elfů?
- Odpověď: během věku Dvou stromů
- Co znamená pojem Avari?
- Odpověď: Neochotní
- Jakým způsobem se získává Mithril?
- Odpověď: težbou v dolech
- Kolik umělých jazyků vytvořil J.R.R.Tolkien?
- Odpověď: 15
- Kdo byl manželem Galadriel?
- Odpověď: Celeborn
- Mezi kmeny hobitů nepatří:
- Odpověď: Halfové
- Kdo jako první použil termín Elf?
- Odpověď: William Shakespeare
- Z jakého řeckého slova pochází pojem "mág"?
- Odpověď: magos
- Co nepatří mezi oblíbené zbraně trpaslíků:
- Odpověď: luk
- Glum byl původně:
- Odpověď: hobit
- Větrná hůrka
- Úkolem bylo zapamatovat si co nejvíce textu a pak ho přednést orgům na objektu.
- U orgů v teple
- Poblíž se nalézaly noviny, ve kterých se hledaly informace ze zadání stanoviště.